یادواره 76 شهید سردارمعلم کشور در سمنان

یادواره 76 شهید سردارمعلم کشور در سمنان

به گزارش خبرگزاری پادینامگ استان سمنان، جلسه شورای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان به همت اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل و اعضای این شورا در محل سالن جلسات برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ابتدای سخنانش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار داشت: باید برنامه ریزی شایسته ای برای بزرگ داشت سرداران شهید فرهنگی داشته باشیم.

وزیری افزود: آموزش و پرورش مهم ترین رکن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان است و اقدام در این راستا باید بیش تر از گذشته شود.

وی با تاکید بر تشکیل ستاد جذب در استان افزود: برای سال تحصیلی جدید، تمام نیروهای مدارس، بازنگری و نیروهای کارآمد به کارگیری شوند.

فاطمه اخلاقی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش سمنان در ابتدای جلسه پیرامون چرایی برگزاری این یادواره و اهداف آن در راستای دومین کنگره بزرگ داشت سه هزار شهید استان مطالبی بیان کرد.

گفتنی است، در پایان جلسه، سرهنگ محمد یعقوبی مسیول بسیج فرهنگیان استان سمنان با نظر اعضای شورای ترویج به عنوان دبیر یادواره، انتخاب و معرفی شد و دیگر کمیته های نقش آفرین در این یادواره نیز تعیین شدند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادواره 76 شهید سردارمعلم کشور در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادواره 76 شهید سردارمعلم کشور در سمنان"، کلیک کنید.