پروانه فعالیت انجمن حامیان ورزش استان سمنان صادر شد

پروانه فعالیت انجمن حامیان ورزش استان سمنان صادر شد

دکتر حسین زیاری مدیر عامل این انجمن با بیان خبر فوق گفت حدود یک سال و نیم است که انجمن حامیان ورزش استان تشکیل شده و در این مدت با هدف هم اندیشی و بهرگیری از نظرات کارشناسان، جلسات متعددی برگزار شد و به دنبال اخذ پروانه برای فعالیت رسمی بودیم لذا در جلسه اخر اعضای هیات مدیره مقرر شد تا نحوه عضو گیری مشخص و فرآیند آن آغاز شود.

دکتر زیاری افزود ورزش استان دارای خلا های فراوانی است که امیدواریم این انجمن مردمی با حمایت و همکاری جامعه ورزش در کنار اداره کل ورزش و جوانان گامی موثر در این مسیر بردارد.

وی افزود انجمن های مردم نهاد به عنوان بخش غیر دولتی می توانند کمک شایانی به جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار روزنامه پیام استان سمنان عباس آل بویه، داریوش دربانیان، مهندس حمید دهرویه، به عنوان رییس، نایب رییس و خزانه دار هیات مدیره، دکتر محمود علیزاده، دکتر محمد رشیدی، احمد اخلاقی، ناهید امیدی، پرویز مداح، مهندس علی نژاد، مرتضی دهرویه اعضای هیات مدیره و علی اکبر کمال، علی اکبر طحان، سید مهدی رضوی، عبدالمحمد شاهی به عنوان اعضای هیات امنای این انجمن هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروانه فعالیت انجمن حامیان ورزش استان سمنان صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروانه فعالیت انجمن حامیان ورزش استان سمنان صادر شد"، کلیک کنید.