نجات یک مرد از آتش خانه متروکه در شرق تهران

آتش نشانان یک شهروند را از میان شعله های آتش یک خانه قدیمی متروکه نجات دادند.

به گزارش پادینامگ، در ساعت ساعت 3:40 بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در یک خانه قدیمی متروکه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه های 113، 24 و گروه امداد و نجات 2 را به محل حادثه واقع در خیابان خاوران، نرسیده به ترمینال خاوران اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان مسکونی متروکه دو طبقه به مساحت تقریبی 30 متر مربع رخ داده است و در جریان آن، صاحب خانه که پیرمردی 60 ساله بود در میان آتش گرفتار و دچار سوختگی و دود گرفتگی شده است.

 آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق و گاز این ساختمان مسکونی، به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی رفتند و گروه دوم نیز به طور همزمان به جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی در ساختمان پرداختند. در جریان این حادثه، مصدوم توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان نیز اقدام به اطفاء حریق و خاموش کردن شعله های آتش در این ساختمان کرده و پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع این حادثه ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال انجام است.

نجات یک مرد از آتش خانه متروکه در شرق تهران
آتش سوزی در خانه متروکه قدیمی

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات یک مرد از آتش خانه متروکه در شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات یک مرد از آتش خانه متروکه در شرق تهران"، کلیک کنید.