مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تا دهم اردیبهشت تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تا دهم اردیبهشت تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 و اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته این آزمون خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ،

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1403 در تاریخ 1403/01/28و اطلاعیه های اصلاح آن به تاریخ های 02 و 1403/02/05، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (1403/02/08) برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به تاریخ 1403/02/10نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 1403 و بارگذاری فایل های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تا دهم اردیبهشت تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تا دهم اردیبهشت تمدید شد"، کلیک کنید.