مرگ عجیب پیرمرد در خیابان؛ قاتل دستگیر شد

مرگ عجیب پیرمرد در خیابان؛ قاتل دستگیر شد

به گزارش پادینامگ ،فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند چهارنفره سرقت مسلحانه در شهرستان ساوجبلاغ در این استان خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: سردار «حمید هداوند» روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از مناطق شهرستان ساوجبلاغ، با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: ماموران با حضور در منطقه وقوع سرقت و بررسی های میدانی و همچنین بهره گیری از اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند شده و با شناسایی مخفیگاه این متهم و تحت نظر قرار دادن وی سایر اعضای باند نیز مورد شناسایی قرار گرفتند.

هداوند افزود: پس از هماهنگی های قضایی اعضای این باند در یک عملیات ضربتی در نیمه های شب دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها 2 قبضه سلاح غیرمجاز، تعدادی پلاک خودروهای سرقتی و لوازم ممنوعه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به یک فقره سرقت موتور سیکلت و چندین فقره سرقت در محورهای مواصلاتی استان البرز اعتراف کرده اند، گفت: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان حدود 44 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کرده اند.

دستگیری قاتل پیرمرد

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که در یک درگیری خیابانی با وارد آوردن ضربه به قفسه سینه یک پیرمردباعث مرگ وی شده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد دستگیر شد.

سرهنگ «حکمت اله شجاعی» افزود: اردیبهشت ماه سال جاری خبر یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نظرآباد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد متوفی یک پیرمرد بوده که به دلیل اختلاف حساب با یکی از شهروندان با او درگیر شده و در یک زد و خورد به دلیل وارد آمدن ضربه به قفسه سینه اش که به تازگی آن را عمل کرده بود، از حال رفته و حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهر نظرآباد شناسایی و با هماهنگ مقام قضایی دستگیر شد.

دستگیری سارقان حرفه در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقان حرفه ای با 28 فقره سرقت در منطقه رجایی شهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «پیمان گودرزی» گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت متوالی در محله رجایی شهر کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 15 رجایی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و ایجاد گشت های محسوس و نامحسوس در محدوده فعالیت سارقان، توانستند پنج متهم این پرونده و مخفیگاه آن ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه پلیس به 28 فقره سرقت داخل خودرو، کش روزنی و اماکن خصوصی درمحدوده رجایی شهرکرج اعتراف کردند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ عجیب پیرمرد در خیابان؛ قاتل دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ عجیب پیرمرد در خیابان؛ قاتل دستگیر شد"، کلیک کنید.