محدودیت تردد در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-ساوه

محدودیت تردد در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین های ثبت تخلف جاده ای خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ  از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین های ثبت تخلف جاده ای در مسیر رفت وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت 1403 لغایت 20 شهریور 1403 و از ساعت 12 الی 16 روز های شنبه، از ساعت 9 الی 16 روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 9 الی 12 روز های چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روز های پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز های قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر500+2 الی 00+5 آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می شود

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین های نظارت تصویری خبر داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت تردد در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-ساوه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت تردد در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-ساوه"، کلیک کنید.