مبارزه با فساد شعار شهید جمهور بود – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

مبارزه با فساد شعار شهید جمهور بود - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری پادینامگ، انسیه خزعلی در برنامه شهید جمهور با تاکید بر اینکه آیت الله رییسی یکی از کسانی بود که به شدت در مقابل فساد حساس و در مقابل آن می ایستاد گفت: آیت الله رییسی از بسیاری مواردی (فساد) که شاید از قبل دولت وی صورت گرفته اما ایشان و یا وزرایشان آن را کشف کرده و در مقابلش ایستادگی کرده و نگذاشتند ادامه یابد، ناراحت می شدند که چرا به دولت سیزدهم نسبت داده می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور شعاری داده بودند و معتقد بودند باید صادق الوعد باشند و در مقابل فساد بایستند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه وقتی رییس جمهور می دیدند مساله ای به دولت ایشان نسبت داده می شود در حالی که خود دولت آن را کشف کرده و اجازه نداده ادامه یابد، آزرده خاطر شده و گلایه می کردند که چرا دوستان نمی روند درست دفاع و تبیین کنند گفت: ایشان می گفتند چرا چیزی که از فولاد مبارکه تا چای دبش و.. که مربوط به دولت نیست اما دولت در برابرش می ایستد و جلوی آن را می گیرد باید به نام دولت تمام شود؟ و چرا شعار «مبارزه با فساد» ما نباید دیده شود در حالی که خودمان جلودار و سردمدار این حرف هستیم.

خزعلی در ادامه از مهمترین خصوصیات شهید امیر عبداللهیان را اخلاق، تواضع، علم و دانش، حکمت، دوراندیشی و مدیریت خواند و گفت: عبداللهیان می گفتند ایشان (همسرم) رییس بنده هستند و متقابلاً نگاهی محبت آمیز و محترمانه بین ایشان و همسرش وجود داشت و این مشهود بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مبارزه با فساد شعار شهید جمهور بود – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مبارزه با فساد شعار شهید جمهور بود – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.