عکس| مهدی قایدی آماده تاریخ سازی در امارات

به گزارش خبرگزاری پادینامگ؛ در هفته ما قبل پایانی رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء در آخرین بازی خانگی خود در این فصل، پذیرای بنی یاس است. تیم های دهم و یازدهم جدول رده بندی که برای سبقت از یکدیگر، رقابت جذابی با هم دارند.

به نقل از ورزش سه مهدی قایدی که ستاره بی چون و چرای کلباء در این فصل بوده، امروز یکی از بازیکنانی است که کارش را از ابتدا در ترکیب تیم شروع می کند و به دنبال درخشان کردن رکوردهایش این فصلش است.

ستاره ایرانی ببرها در این فصل و تاکنون شانزده مرتبه برای کلباء گلزنی کرده و در دیدار هفته قبل برابر الوصل صدرنشین نیز یک گل زد و یک پاس گل داد ولی نتوانست مانع از شکست تلخ تیمش شود.

عکس| مهدی قایدی آماده تاریخ سازی در امارات

2026206

قایدی حالا امروز فرصت دارد تا بتواند با گلزنی برابر بنی یاس، ضمن افزایش شمار گل هایش در این فصل، به تیمش کمک کند تا ضمن حفظ رتبه دهم جدول، به موفقیت در بازی هفته پایانی و ناکامی البطایح و در نهایت به تک رقمی شدن در پایان فصل، نیم نگاهی داشته باشد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| مهدی قایدی آماده تاریخ سازی در امارات" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| مهدی قایدی آماده تاریخ سازی در امارات"، کلیک کنید.