حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس

حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری پادینامگ؛در دقایق پایانی دیدار و پس از گل سوم که توسط استقلال خوزستان به پرسپولیس تهران زده شد بین هواداران دو دستگی بوجود آمد و عده ای علیه بازیکنان شعار داده و عده ای هم تیم را تشویق می کردند که این موضوع باعث شد تا بین هواداران پرسپولیس درگیری به وجود بیاید.

در گزارش پادینامگ آمده است: هنگامی که گل سوم استقلال خوزستان به پرسپولیس زده شد هواداران پرسپولیس بدترین الفاظ را علیه داور به کار بردند و زمانی که سوت پایان نیمه اول زده شد طرفداران پرسپولیس با پرتاب بطری به سمت کادر داوری، به آنها فحاشی کردند.

به هنگام خروج بازیکنان دو تیم از زمین، طرفداران پرسپولیس علیه بازیکنان تیم خودشان شعار داده و آنها را بی غیرت خطاب کردند ضمن اینکه به سمت بازیکنان استقلال خوزستان هم بطری پرتاب کردند.

نیروی انتظامی هر چه تلاش می کرد تا هواداران پرسپولیس را آرام کند راه به جایی نبرد و آنها به سمت عوامل انتظامی هم بطری پرتاب کردند.

با اینکه دقایقی از پایان نیمه اول گذشته بود طرفداران پرسپولیس همچنان علیه اوسمار و خط دفاع سرخپوشان شعار داده و آنها را مورد توهین قرار دادند.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس"، کلیک کنید.