تلاش برای توسعه استان و تحقق وعده های دولت ادامه دارد

تلاش برای توسعه استان و تحقق وعده های دولت ادامه دارد

پادینامگ/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی کمی و کیفی پروژه های عمرانی هرمزگان گفت: تلاش برای توسعه استان و تحقق وعده های دولت ادامه دارد.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان، شامگاه چهارشنبه، 2 خرداد ماه در نشست بررسی میثاق نامه های حوزه عمرانی استان، اظهار کرد: هیچ یک از مدیران حق کوتاهی در انجام وظایف را ندارند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی امر فرموده اند فرآیند خدمتگذاری به مردم و تلاش برای رشد و توسعه باید ادامه داشته باشد. 

وی افزود: شرایط به وجود آمده نباید هیچ خللی در عزم مدیران داشته باشد و همه باید بر اساس میثاق نامه های که بین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی امضا شده است به تعهدات خود عمل کنند.

دوستی تاکید کرد: یکی از تکالیف اصلی سازمان برنامه و بودجه پالایش مستمر پروژه ها است که باید به صورت دقیق در راستای میثاق بین دولت و مدیران انجام شود.

وی نهضت ملی مسکن را یکی از مهم ترین تعهدات دولت سیزدهم دانست و افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان ضرورت دارد تمرکز ویژه ای روی اجرای این طرح داشته باشد.

دوستی تاکید کرد: با توجه به محدودیت هایی که کشور در حوزه منابع مالی با آن روبرو است باید بیش از پیش بر روی اجرای طرح مولد سازی تمرکز شود چرا که منابع حاصل از اجرای این طرح می تواند به تکمیل پروژه ها کمک کند.

در این نشست وضعیت کمی و کیفی پروژه های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، اداره کل راهداری، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل نوسازی مدارس استان بررسی شد.

پایان خبر پادینامگ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش برای توسعه استان و تحقق وعده های دولت ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش برای توسعه استان و تحقق وعده های دولت ادامه دارد"، کلیک کنید.