ترکیبات شامپو جوانه گندم سینره

جوانه گندم منبع عالی فیبر و بخش بسیار مفیدی از گندم است که سرشار از مواد مغذی متعدد است. این منبع عالی از ویتامین ها، مواد معدنی، چربی و پروتیین داراست. فواید جوانه گندم بسیار زیاد است و عمدتاً به مواد مغذی آن نسبت داده می شود. حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند. روغن جوانه گندم از عصاره آن به دست می آید که به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی، کاربرد های متعددی در صنایع آرایشی و بهداشتی دارد. با این حال، جوانه گندم معمولاً در طول فرآوری به دلیل وجود اسید های چرب غیراشباع چندگانه (که مستعد فساد هستند) دور ریخته می شود. در حالیکه جوانه گندم صورت معجزه می کند!

ترکیبات شامپو جوانه گندم سینره

قیمت و خرید شامپو روزانه جوانه گندم سینره Cinere

به طور طبیعی پوست سر ایجاد ترشحات چربی می کند. این ترشحات باعث نگه داری آب و رطوبت سر می شود. درعین حال باعث درخشان شدن مو و جلوگیری از ریزش آن می شود. غبار و دوده به این چربی می چسبد و باعث آلوده شدن مو می شود. آلوده شدن، چربی بیش از اندازه و خارش سر از نشانه های استفاده از شامپو می باشد. بعضی از افراد شستن روزانه مو با شامپو را توصیه نمی کنند اما شامپو جوانه گندم سینره روزانه باعث حفظ رطوبت مو می شود و به تقویت مو کمک می کند. این شامپو با PH 5الی 5.5 که PH طبیعی پوست و مو است، از آسیب رسیدن به کوتیکول های مو جلوگیری می کند، درنتیجه باعث حفظ درخشندگی مو می شود. این PH از رشد باکتری های پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک ها در سطح پوست که باعث عفونت و ریزش مو می شوند، جلوگیری می کند.

ویژگی های شامپو جوانه گندم سینره

  • مناسب برای انواع مو
  • تقویت کننده مو
  • ضدالتهاب
  • جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو
  • افزایش استحکام مو
  • قدرت شویندگی خوب
  • حفظ رطوبت مو
  • حفظ درخشندگی مو
  • جلوگیری از رشد باکتری در سطح پوست
  • محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی
  • عدم تحریک پوست سر
  • دارای PH طبیعی پوست و مو
  • مناسب استفاده روزانه
  • بدون انجام تست حیوانی

روش مصرف

  • ابتدا موها را با آب ولرم خیس کنید و شست وشو دهید تا آلودگی هایی که در آب قابل حل شدن هستند، پاک شوند. به هیچ وجه از آب داغ استفاده نکنید زیرا باعث شکننده شدن مو می شود.
  • با توجه به حجم مو، به مقدار کافی از شامپو سینره جوانه گندم را روی سر بریزید.
  • به مدت 3 تا 5 دقیقه شامپو را با انگشتان (از ناخن استفاده نشود.) روی سطح پوست سر و مو به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید. اجازه دهید تا ترکیبات موجود در شامپو، روی سر اثر بگذارد.
  • سپس موها را با آب ولرم یا نیمه گرم شسته و آب کشی کنید تا شامپو از روی سر پاک شود.

خرما از برندهای معتبر و دارای مجوز: می توانید خرما دکتر بیز را از فروشگاه های مواد غذایی، عطاری ها و سوپر مارکت های معتبر خریداری کنید.

شامپو روزانه چیست؟

مواد به کار رفته در ترکیبات شامپو روزانه یا شامپو ملایم ساختار ضعیف تری دارند تا از آسیب دیدگی مو جلوگیری شود. این شامپوها با وجود ملایم بودن، موها را تمیز می کندو آلودگی را از بین می برد، مو را نرم و لطیف می کند، باعث ریزش مو نمی شود و از تحریک پوست سر جلوگیری می کند.

شامپو روزانه سینره مناسب چه افرادی است؟

خانم ها و آقایان با انواع مو معمولی، خشک و چرب می توانند از این شامپو استفاده کنند.

هشدار شامپو روزانه سینره

  • در جای خشک و دور از نور خورشید قرار بگیرد.
  • در صورت تماس با چشم، با آب آن را بشویید.
  • دور از دسترس کودکان قرار بگیرد.

ترکیبات

ویتامین E به براق و شاداب شدن مو کمک می کند، پوست سر را سالم نگه می دارد و از ریزش مو جلوگیری می کند.

پرو ویتامین B 5 با نفوذ عمیقی که دارد رطوبت پوست را تامین می کند، با ایجاد لایه نازک بر روی پوست و مو از آن حفاظت می کند و نرم کننده پوست و مو است.

خواص جوانه گندم شامل درمان ریزش مو، ثابت ماندن رنگ مو، کپروتیینه- روزانه مناسب برای انواع موها ، PH5.5

توضیحات شامپو پروتیینه و جوانه گندم سینره

خشکی مو باعث جدا شدن کوتیکول ها از روی ساقه مو شده که باعث زبری، عدم درخشندگی، افزایش اصطکاک بین تارهای مو، عدم شانه پذیری و در نهایت موخوره می گردد.تنظیم pH در حدود 5.5-5 باعث می شود که حتی در مصرف روزانه شامپو، کوتیکول های مو آسیب کمتری ببیند و مو درخشندگی خود را حفظ نماید. در تهیه این شامپو از مخلوط چند نوع سورفاکتنت آنیونی ملایم با غلظت کم استفاده شده است تا در عین داشتن اثر شویندگی مناسب باعث تحریک پوست سر نشود.

موارد مصرف شامپو پروتیینه و جوانه گندم سینره – Cinere

– حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو

– اثر حفاظتی در برابر عوامل مخرب محیطی

– غنی شده با  پروتیین جوانه گندم جهت تقویت مو

– قدرت شویندگی مناسب بدون تحریک پوست

مشخصات شامپو پروتیینه و جوانه گندم سینره – Cinere

موها را خیس نمایید. مقداری از شامپو را به آرامی به مدت 3 الی 5 دقیقه بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید. سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.ترکیبات شامپو پروتیینه و جوانه گندم سینره – Cinere

پروتیین جوانه گندم

این پروتیین هیدرولیز شده حاوی اسید های آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره می باشد، اسید آمینه سیستین موجود در آن می تواند باندهای دی سولفیدی در کراتین مو به وجود آورده که باعث استحکام، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده در ساقه مو می گردد. این ترکیبات یک لایه پوشاننده برروی مو تشکیل داده که باعث حالت پذیری هرچه بیشتر مو و شفافیت و لطافت آن می گردد. این پروتیین به راحتی به مو چسبیده باعث رطوبت رسانی عمیق به مو شده و همچنین باعث افزایش ضخامت مو می گردند  این ترکیبات باعث تغذیه و احیاء مو از پیاز تا انتهای ساقه مو گشته و با تحریک متابولیسم سلولی باعث افزایش رشد وقوام تارهای مو می گردد.

پلی کواترنیوم 10

این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ییدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد. همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.

مک به افزایش رشد مو و تقویت موهای خشک و آسیب دیده است.

مو برای شاداب و جوان ماندن نیاز به نگه داری دارد و باید از محصولات با کیفیتی همچون شامپو جوانه گندم سینره استفاده کنیم. قیمت شامپو جوانه گندم سینره مقرون در سایت شرکت بیز به صرفه است و خرید این شامپو با توجه به ویژگی های ذکرشده گزینه مناسبی برای سالم و جوان ماندن مو است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترکیبات شامپو جوانه گندم سینره" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترکیبات شامپو جوانه گندم سینره"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.