آیین تکریم و معارفه فرماندار سروستان با حضور مسوولان برگزار شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

آیین تکریم و معارفه فرماندار سروستان با حضور مسوولان برگزار شد - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، عصر دوشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی سروستان، آیین تکریم و معارفه فرماندار سروستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه سروستان ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت به شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب یعنی سال جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و خواستار همکاری مسوولان جهت تحقق این شعار شد.

سرهنگ حسین مباشری با بیان اینکه فرماندار سابق سروستان، علی حسین بهمنی به عنوان مدیری جهادی، انقلابی، شایسته و مردمی تعامل خوبی با این نهاد انقلابی جهت خدمت به مردم داشت و منشا برکات زیادی بود گفت: مردم در نظام اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و مسوولان باید در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

وی افزود: تجربه نیز نشان داده در طول عمر بابرکت نظام هرگاه مردم حضور فعال در صحنه داشتند و از ظرفیت مردم استفاده کردیم مشکلات مرتفع شده است.

مباشری با بیان اینکه مردمی و صبور بودن دو ویژگی مدیر تراز انقلابی است خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب مسوولان میان مردم هستند و در میز خدمت ها یا دیگر مناسبات می توانند به راحتی با مدیران دیدار کنند.

در ادامه امام جمعه سروستان و فرمانده سپاه این شهر برای علیرضا حق نگهدار فرماندار جدید این شهر آرزوی توفیق نمودند.

گفتنی است با حکم استاندار فارس علی حسین بهمنی فرماندار سابق سروستان به عنوان فرماندار ویژه فسا معرفی شد و علیرضا حق نگهدار جایگزین وی در فرمانداری سروستان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین تکریم و معارفه فرماندار سروستان با حضور مسوولان برگزار شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین تکریم و معارفه فرماندار سروستان با حضور مسوولان برگزار شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.