آصفی: دیگر هیچ عرصه بین المللی نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد

آصفی: دیگر هیچ عرصه بین المللی نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افکار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه ای نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در یک گفتگوی رادیویی درباره وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: طوفان الاقصی اقتصاد اسراییل را ویران کرد در کنار ویرانه های دیگری که برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

آصفی افزود: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افکار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه ای نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

او با اذعان اینکه اهمیت اقتصاد اسراییل کمتر از سایر ابعاد نیست گفت: این جنگ یک سری هزینه های مستقیم و غیرمستقیم داشت که هزینه مستقیم آن بین 40 تا 60 میلیارد دلار برآورد می شود و این در حالی است که بودجه جنگ رژیم صهیونیستی خیلی کمتر از این ها یعنی حدود 24 میلیارد دلار است.

آصفی اظهار کرد: آمریکا همیشه تلاش داشت بگوید رژیم صهیونیستی به عنوان تنها رژیم دموکرات در منطقه بالاترین امنیت و عالی ترین شرایط اقتصادی را دارد که تا قبل از این اتفاقات، رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی 6,5 درصد بود اما امروز به 3 برابر کاهش پیدا کرده و به نزدیک 2 درصد رسیده است.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه اضافه کرد: مهاجرت های معکوس و خالی شدن شهرک ها و معطل ماندن اقتصاد ممتاز رژیم صهیونیستی از نظر فناوری و دانش بنیان ها همگی باعث شده که دید بین المللی نسبت به این رژیم عوض شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آصفی: دیگر هیچ عرصه بین المللی نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آصفی: دیگر هیچ عرصه بین المللی نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد"، کلیک کنید.