نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

متن پیام علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته نیروی انتظامی، یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثار حماسه‌سازان بی ادعایی است که برای برقراری نظم و امنیت و حفظ کیان این مرز و بوم، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی خود، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را به ارمغان می‌آورند.

بی‌شک فرماندهی نیروی انتظامی، مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است و آرامش و امنیت حاکم برکشور، مرهون هوشمندی، روزآمدی و جانفشانی قهرمانانی است که با تکیه بر نیروی عشق و ایمان و اراده‌ای محکم و استوار، مقتدرانه و عزتمندانه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کرده و متعهدانه حفاظت از جان و مال مردم را بر آسایش خویش، مقدم شمرده‌اند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پر افتخار و والامقام خانواده بزرگ فرماندهی نیروی انتظامی و پاسداشت دلاوری‌ها، مجاهدت‌ها و رادمردی‌های این عزیزان، فرا رسیدن «هفته نیروی انتظامی» را که امسال با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» نامگذاری شده است، به تمامی فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم فراجا تبریک و تهنیت می‌گویم و از تلاش‌ها و مساعی ارزشمند این عزیزان در برقراری نظم، امنیت و تحکیم حقوق شهروندی، تقدیر و تشکر نموده و سلامت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را در سایه سار حضرت ولی عصر (عج) از پیشگاه ایزد منان مسألت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.