مدرسته تابستانی «گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری» برگزار می‌شود

مدرسته تابستانی «گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری» برگزار می‌شود

مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری از ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت مجازی و حضوری، رایگان و عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش پادینامگ، مدرسه تابستانه گاسترونومی (علم و فرهنگ تهیه، توزیع و مصرف غذا) و مقاصد نوظهور گردشگری به همت و حمایت دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری کشور، دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی و شتابدهنده فاخربوم به عنوان مجری برگزاری با حضور اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت گردشگری، ابوطالب قاسمی در شرح جزئیات بیشتر این رویداد گفت: ثبت‌نام در دوره‌ آموزشی مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری تا ۲۳ شهریور ماه امکانپذیر است و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از آموزش رایگان تخصصی مربوطه بهره‌مند شوند.  

او اظهار کرد: صنعت گاسترونومی از جمله مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش‌های کاربردی برای فعالان صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی‌ترین وظیفه آموزش‌های کوتاه‌مدت گردشگری محسوب می‌شود.

قاسمی افزود: در همین راستا با هدف ارائه آموزش‌های کاربردی و بحث و تبادل نظر درباره مقاصد نوظهور گردشگری و ارتباط با صنعت گاسترونومی با محوریت تشکل‌های فعال و برندهای بزرگ این مدرسه تابستانه در نظر دارد آخرین تحولات، رویکردها، برنامه‌های کلان و چالش‌های کلیدی در پژوهش و توسعه کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهد.

این دوره‌ که به‌ صورت حضوری و مجازی به مدت ۱۲ ساعت برگزار می‌شود، برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

ثبت نام علاقه مندان برای حضور مجازی از طریق درگاه https://evnd.co/yR۲hE انجام می‌شود.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدرسته تابستانی «گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری» برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدرسته تابستانی «گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری» برگزار می‌شود"، کلیک کنید.