نتانیاهو با ماندن در محور فیلادلفیا حکم اعدام اسرا را امضا کرد

نتانیاهو با ماندن در محور فیلادلفیا حکم اعدام اسرا را امضا کرد

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه می‌گویند نتانیاهو و کابینه او با اصرار بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا، در واقع حکم اعدام اسرای اسرائیلی را امضا کردند.

به گزارش پادینامگ، خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه اعلام کردند نتانیاهو و کابینه او با اصرار بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا، در واقع حکم اعدام اسرای اسرائیلی را امضا کردند و ما اگر به دنبال آزادی اسرا و حفظ جان آنها هستیم، همین الان باید نتانیاهو برکنار شود.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی از کابینه ائتلافی خواستند فورا نتانیاهو را برکنار کرده و توافق مبادله اسرا را به امضا برساند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه تأکید کردند عدم امضای توافق مبادله اسرا هیچ توجیه سیاسی یا اخلاقی ندارد.

آنها خطاب به کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی بیان کردند: شما محور فیلادلفیا را به گور دسته جمعی برای «گروگان‌ها» تبدیل کردید.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی به دولت آمریکا گفتند نتانیاهو فریبکار است و تنها به فکر خود است و تلاش می‌کند جنگ را ادامه دهد و اهمیتی به توافق مبادله اسرا نمی‌دهد.

پدر ایتان و یائیر هورن دو اسیر اسرائیلی در غزه درباره موضع رژیم صهیونیستی در قبال محور فیلادلفیا تأکید کرد: این به معنی صدور حکم اعدام فرزندانم است.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتانیاهو با ماندن در محور فیلادلفیا حکم اعدام اسرا را امضا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتانیاهو با ماندن در محور فیلادلفیا حکم اعدام اسرا را امضا کرد"، کلیک کنید.