محکومیت ۵۳ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بویین زهرا – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

محکومیت ۵۳ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بویین زهرا - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری پادینامگ، دایوش بالاخانی گفت: پرونده حمل ۳۰ هزار و ۹۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا رسیدگی شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط سوخت و مخازن حمل کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گفته بالاخانی، شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم و با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۱۰ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و در مجموع به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رییس تعزیرات حکومتی بوئین زهرا افزود: متخلفان این پرونده در مجموع به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

بالاخانی گفت: در ۱۵ ماه گذشته پرونده ۶ محموله سوختی با ۱۷۴ هزار لیتر نفتگاز قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا رسیدگی و متخلفان مجازات شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت ۵۳ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بویین زهرا – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت ۵۳ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بویین زهرا – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.