دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان در مسابقات استانی

دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان در مسابقات استانی

در پی درگذشت بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس مامور پیگیری این موضوع شدند.

به گزارش پادینامگ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی دچار حادثه شد و با وجود  پیگیری‌های پزشکی و انجام عمل جراحی امروز صبح درگذشت.

در پی این اتفاق متاثرکننده، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان معاون امور فرهنگی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای،  حسین دهقانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس را مأمور کرد ضمن دلجویی و اعلام همدردی با خانواده این ورزشکار ١٧ ساله، اتفاق رخ داده را مورد بررسی کامل قرار داده و گزارشی را درباره دلایل این اتفاق تهیه و ارائه کنند.

بیشتر بخوانید:

بوکسور نوجوان ملایری بر اثر خونریزی مغزی به کما رفت

بوکسور ملایری درگذشت

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان در مسابقات استانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان در مسابقات استانی"، کلیک کنید.