درویش: ابعاد شاخص‌های فیفا برای مجوز حرفه‌ای کارشناسی‌تر شده است

به روز رسانی

درویش: ابعاد شاخص‌های فیفا برای مجوز حرفه‌ای کارشناسی‌تر شده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ابعاد شاخص‌های فیفا برای مجوز حرفه‌ای وسیع‌تر، کارشناسی‌تر و سخت‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، رضا درویش در پایان  نشست سالانه مدیران باشگاهی در آکادمی فوتبال اظهار کرد: دو جلسه بود که جلسه اول پیرامون مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌هایی که موفق شدند مجوز حرفه‌ای بگیرند. شاخص‌هایی که فیفا برای لیگ جدید مشخص کرده بود و تیم‌ها باید سعی و تلاش بیشتری کنند. سال به سال که می‌گذرد ابعاد شاخص‌های فیفا وسیع‌تر، کارشناسی‌تر و سخت‌تر می‌شود. ۶ سال پیش که مدیرعامل باشگاه دیگری بودم شاخص‌ها خیلی راحت‌تر بود.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها باید بیشتر تلاش کنند، بیشتر ابعاد شاخصه‌های فیفا سخت افزاری است، یک مقداری دست باشگاه‌هاست، به عنوان مثال باشگاه ما و استقلال مجموعه‌ای به جز ورزشگاه آزادی را نداریم. برای رفع معایب آن هم چندان کاری از دست‌مان بر نمی‌آید. عزم ملی لازم است که وزیر ورزش هم گفت همه سعی خود را برای مرتفع شدن معایب ورزشگاه گذاشته‌اند. 

ادامه دارد….

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درویش: ابعاد شاخص‌های فیفا برای مجوز حرفه‌ای کارشناسی‌تر شده است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درویش: ابعاد شاخص‌های فیفا برای مجوز حرفه‌ای کارشناسی‌تر شده است"، کلیک کنید.