فنی‌وحرفه‌ای کنگان رتبه نخست عملکرد آموزشی استان بوشهر را کسب کرد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

فنی‌وحرفه‌ای کنگان رتبه نخست عملکرد آموزشی استان بوشهر را کسب کرد - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، رضا لیراوی دیلمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای کنگان با ارائه ۱۸۵ هزار نفر ساعت آموزش رتبه نخست استان بوشهر در سه ماهه اول ۱۴۰۳ را در اجرای برنامه‌های مهارتی کسب کرده است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ با برگزاری ۵۱ دوره مهارتی بیش هزار و پانصد نفر در بیش از ۲۹ حرفه آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در شهرستان کنگان با جدیت دنبال می‌شود، افزود: به دنبال توسعه مهارت آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان هستیم که این مهم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و شرکای آموزشی با جدیت دنبال می‌شود.

لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه ترویج یابد و فرهنگ مهارت‌آموزی، جایگزین مدرک‌گرایی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان استان شود، اضافه کرد: سعادت و سلامت جامعه در دست جوانان است و توانمند سازی جوانان با ارائه آموزش‌های معطوف به بازار کار وظیفه ما است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان اظهار داشت: با اجرای برگزاری دوره‌های اوقات فراغت طرح تابستانه و اجرای طرح جامع نظام سنجش صلاحیت حرفه‌ای ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی باید در برنامه‌ها و روش‌های آموزشی تغییر ایجاد کرده و با بینشی کارآفرینانه به آموزش‌ها نگاه کنیم و تلاش کنیم مطابق با علم روز و نیاز جامعه، آموزش‌هایی اثر بخش و با کیفیت را به جامعه ارائه کنیم.

لیراوی دیلمی با تاکید بر شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) که می‌فرماید: (کشور به موازات علم به پنجه‌های کارآمد هم نیاز دارد) و اینکه مهارت آموزی جوانان موجب می‌شود تا در ادامه مسیر زندگی بتوانند موفق تر ظاهر شوند و با به دست آوردن شغلی پایدار و تشکیل خانواده به خوشبختی نزدیک تر شوند، اظهار کرد: افراد دارای یک یا چند مهارت قطعاً در جامعه بیکار نمی‌مانند و در شرایط حاضر مهارت آموزی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های برون رفت از وضعیت موجود در حوزه کسب و کار باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فنی‌وحرفه‌ای کنگان رتبه نخست عملکرد آموزشی استان بوشهر را کسب کرد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فنی‌وحرفه‌ای کنگان رتبه نخست عملکرد آموزشی استان بوشهر را کسب کرد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.