تسلیت مدیریت بحران پایتخت برای شهادت رییس جمهور

تسلیت مدیریت بحران پایتخت برای شهادت رییس جمهور

رییس، مدیران و کارکنان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهادت رییس جمهور و هیات همراه را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش پادینامگ، در متن پیام تسلیت رییس، مدیران و کارکنان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آمده است:

« مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر تاسف بار شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را در سانحه جانگداز سقوط بالگرد در حین خدمتگزاری فداکارانه به ملّت شهیدپرور ایران در سالروز میلاد حضرت ثامن الایمه امام الریوف علی ابن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثنای) موجب اندوه و دلسوختگی دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان و تاثر فراوان عموم مردم و خدمت گزاران کشور شد.

عروج ملکوتی سیدالشهدای خدمت به ملت ایران آیت الله سید ابراهیم رییسی، امام جمعه محبوب تبریز آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، وزیر امور خارجه مدافع نهضت های آزادی بخش جهان دکتر حسین امیرعبداللهیان، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و هیات همراه که در حین خادمی میدانی به مردم در دورافتاده ترین نقاط کشور به وقوع پیوست رخدادی بود در تراز انقلاب اسلامی که بار دیگر مولفه های مردمی بودن مسیولین و عدم وجود فاصله های مرسوم بین دیگر دولت های جهان با بدنه جامعه را در معرض دید جهانیان قرار داد و تفاوت مسیولیت پذیری در نظام اسلامی با قدرت طلبی در نظام های سکولار را به رخ کشید.

شهادت این دلدادگان مکتب حضرت روح الله(ره) را به محضر ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مقام عظمای ولایت، اعضای هیات دولت و سایر کارگزاران صدیق نظام اسلامی، عموم مردم شریف و صبور ایران و خانواده محترم و بازماندگان این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم. شهد شیرین شهادت گوارای وجودشان. اطمینان خاطر داریم که در سایه سار رهبری داهیانه جلودار فرزانه انقلاب اسلامی، این حادثه تلخ هیچ خللی در روند خدمتگزاری به مردم شریف پدید نخواهد آورد.

بشکست اگر دل من    به فدای چشم مستت
سر خم می سلامت    شکند اگر سبویی»

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسلیت مدیریت بحران پایتخت برای شهادت رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسلیت مدیریت بحران پایتخت برای شهادت رییس جمهور"، کلیک کنید.