لطفا مرا بخرید! /روش جدید تسلا برای تبلیغ خودرو /عکس
امیرمسعود عابدین: تسلا به جای پرداخت هزینه برای تبلیغات، به حامیان ایلان ماسک و صاحبان تسلا برای تبلیغ خودروهای خود در فضای اجتماعی متکی است. با این حال، نشانه هایی از تغییر در این رویکرد وجود دارد.
این شرکت در اوایل این هفته، پس از حذف صفحه رسمی خود در فیس بوک در اوج رسوایی کمبریج آنالیتیکا در سال 2018، به فیس بوک بازگشت. به نظر می رسد که ماسک و تسلا هم اکنون باید باور داشته باشند که اگر می خواهند به رشد فروش ادامه دهند، باید سرمایه گذاری در تبلیغات را آغاز کنند.
در چند سال گذشته، سازندگان خودروهای الکتریکی توانسته اند برای فروش خودروهای خود به اولین مشتریان اعتماد کنند. اکنون، اکثر این نوع مشتریان خودروهای برقی جدید خود را دارند و تسلا و رقبای آن باید بقیه مردم را متقاعد کنند که خرید یک خودروی الکتریکی جدید، یک حرکت هوشمندانه است. اجرای تبلیغات در فیس بوک به انتشار پیام تسلا کمک می کند و در تیوری باید به فروش بیشتر کمک کند.
فیس بوک تنها شبکه رسانه اجتماعی متا نیست که تسلا اکنون در آن تبلیغات می کند. اوایل این هفته، تسلا کمپینی را در اینستاگرام راه اندازی کرد. در طی اجرای این کمپین، یک کلیپ کوتاه از تسلا مدل Y 36490 دلاری منتشر شد. تسلا همچنین در TikTok و YouTube هم تبلیغات دارد.
تغییر تسلا به سمت تبلیغات سنتی همزمان با کاهش تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی است که بر فروش و رقبای آن تاثیر منفی می گذارد. طبق گزارش کوارتز، این رکود منجر به کاهش شدید قیمت سهام تسلا از حدود 240 دلار در ابتدای سال، به حدود 180 دلار شده است که آن را به عنوان بدترین سهام در S&P 500 در سال 2024 معرفی می کند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در پادینامگ مراجعه کنید.
227227
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لطفا مرا بخرید! /روش جدید تسلا برای تبلیغ خودرو /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لطفا مرا بخرید! /روش جدید تسلا برای تبلیغ خودرو /عکس"، کلیک کنید.