9 کشتار صهیونیست ها در غزه

9 کشتار صهیونیست ها در غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت 93 فلسطینی دیگر درپی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پادینامگ، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته مرتکب 9 کشتار و جنایت های دیگر در این باریکه شده است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در این حملات 93 فلسطینی به شهادت رسیده و 142 نفر دیگر زخمی شدند؛ بدین ترتیب شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به 31 هزار و 819 نفر و شمار مجروحان نیز به 73 هزار و 934 نفر افزایش یافته است.

نزدیک به 8000 نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست آب، غذا، دارو، برق و سوخت را به نوار غزه قطع کرده و حدود 2.3 میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه بار انسانی قرار داده اند.

پایان خبر پادینامگ
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "9 کشتار صهیونیست ها در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "9 کشتار صهیونیست ها در غزه"، کلیک کنید.