توسعه و رشد مطلوب شهری در سایه برنامه ریزی شهری و اجرایی

توسعه و رشد مطلوب شهری در سایه برنامه ریزی شهری و اجرایی

به گزارش خبرگزاری پادینامگ از سنندج، شیدا حیدریان در برگزاری جلسه کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم برخوردار شورای شهر که در استمرار بررسی مشکلات نواحی منفصل شهری بویژه ایجاد معبر شریانی ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص داشت، اظهار کرد: مساله محوری و نگاه به اولویت ها و ویژگی های اصلی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیسیون حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار شورای شهر شهر سنندج گفت:حواشی و نواحی کم برخوردار شهر سنندج به اندازه وسعتش مساله دارد،ضروری است احصاء مسایل ایجاد و بروزرسانی شود.

حیدریان با بیان اینکه توجه به طراحی های شهری الگوی رفتاری را در پی خواهد داشت،یادآور شد: با نگاهی نو در تغییر نگرش ها و پرهیز از اشتباهات توسعه همه جانبه و متوازن را رقم خواهد زد.

رییس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم برخوردار شورای شهر سنندج به اهمیت ایجاد معابر شریانی در نواحی منفصل شهری نایسر اشاره و تصریح کرد: اتصالات در یک شهر که در واقع می توان گفت تقریبا همان معابر شهری هستند نقش عمده و تضمین کننده ای در طراحی یک شهر ایفاد می کنند به گونه ای که می توان با طراحی مناسب معابر در یک شهر احساس امنیت و راحتی را به ساکنان آن شهر القا نمود.

حیدریان در پایان یادآور شد: به پایان رساندن هر کاری در وهله اول بستگی به خرد جمعی،پشتکار و میزان تخصیص بودجه دارد و اعضای شورای شهر هم در کنار مجموعه مدیریت شهری و سایر مسوولین همکاری خود را در راستای خدمتگذاری هرچه بهتر اعلام می کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه و رشد مطلوب شهری در سایه برنامه ریزی شهری و اجرایی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه و رشد مطلوب شهری در سایه برنامه ریزی شهری و اجرایی"، کلیک کنید.