وزیر ارشاد به پادینامگ آمد / تقدیر برای پوشش انتخابات 1402

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (پادینامگ)، از نزدیک در جریان پوشش انتخابات 1402 در این خبرگزاری قرار گرفت و از خبرنگاران این رسانه تقدیر کرد.

به گزارش پادینامگ، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه 11 اسفندماه و پس از انداختن رای خود در صندوق های انتخاباتی تالار وحدت، در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (پادینامگ) حاضر شد و از نزدیک در جریان پوشش انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار گرفت.

وزیر ارشاد ضمن خسته نباشید به خبرنگاران این خبرگزاری، از تلاش آن ها در جشنواره های فجر، نمایشگاه رسانه و پوشش گسترده انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تقدیر کرد.

اسماعیلی که در از بخش های چندرسانه ای و تحریریه سیاسی، استان ها و… خبرگزاری پادینامگ بازدید می کرد، گفت: از همه همکاران خوب پادینامگ در همه استان ها و ستاد مرکزی در تهران تشکر می کنم. پادینامگ همیشه یک مجموعه پیشرو بوده و در دوره جدید هم خیلی موفق است. از همه همکاران در خبرگزاری پادینامگ کمال تشکر را دارم.

وزیر ارشاد همچنین از پوشش گسترده تصویری و خبری پادینامگ در سراسر کشور و به ویژه حضور هنرمندان در تالار وحدت برای مشارکت در انتخابات 1402 تشکر و تاکید کرد: برنامه ریزی حضور هنرمندان در تالار وحدت برای اولین بار، کار بزرگی بود که به همت همکاران وزارت ارشاد انجام شد.

او سپس کلیپ چندرسانه ای پادینامگ از حضور چند ساعت قبل هنرمندان و حضور پای صندوق سیار در تالار وحدت را مشاهده و از آن تقدیر کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در پایان به عوامل اخذ رای صندوق سیار که در محل خبرگزاری پادینامگ مستقر بودند، خسته نباشید گفت.

وزیر ارشاد به ایسنا آمد / تجلیل برای پوشش انتخابات 1402

وزیر ارشاد به ایسنا آمد / تجلیل برای پوشش انتخابات 1402

وزیر ارشاد به ایسنا آمد / تجلیل برای پوشش انتخابات 1402

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر ارشاد به پادینامگ آمد / تقدیر برای پوشش انتخابات 1402" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر ارشاد به پادینامگ آمد / تقدیر برای پوشش انتخابات 1402"، کلیک کنید.