رییسی: پیروز میدان انتخابات ملت ایران است

پس از انداختن رای به صندوق؛

رییسی: پیروز میدان انتخابات ملت ایران است

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با حضور در وزارت کشور با بیان اینکه پیروز میدان انتخابات ملت ایران است، گفت: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور آرای خود برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به صندوق های اخذ رای انداخت.

رییس جمهور پس از انداختن آرای خود به صندوق های رای اظهار کرد: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است. مردم رای شان تعیین کننده است. تمام بخش های کشور با رای مردم رقم می خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است. از روز اولی که امام فرمودند میزان رای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده اس.

رییسی افزود: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و همه گروه های سیاسی امروز با نامزدهایی که دارند آمده اند تا یک روز باشکوهی را برای ملت ایران رقم بزنند.

وی بیان داشت: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که هم نامزدها و هم رای دهندگان هر دو بر اساس تکلیف عمل می کنند. یعنی وظیفه خود می دانند که نامزد شوند و رای دهند، لذا پیروز این میدان ملت ایران است و بازنده ندارد، چه کسانی که رای بیاورند و چه کسانی که رای نیاورند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی: پیروز میدان انتخابات ملت ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی: پیروز میدان انتخابات ملت ایران است"، کلیک کنید.