یورو ۲۰۲۴؛ صعود پرتغال با برتری مقابل ترکیه

یورو ۲۰۲۴؛ صعود پرتغال با برتری مقابل ترکیه

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال ترکیه و پرتغال در دومین دیدار مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ و از گروه F این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه در شرایطی به مصاف هم رفتند که دو تیم پیش از این بازی با ۳ امتیاز در رده‌های اول و دوم جای داشتند و تیم‌های جمهوری چک و گرجستان نیز با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم بودند.

در شرایطی که بازی به دقیقه ۲۱ رسیده بود اشتباه مدافعان ترکیه در دفع توپ کافی بود تا برناردو سیلوا پرتغال را به گل برساند. در ادامه بازیکنان سفیدپوش وینچنزو مونتلا به دنبال گل تساوی بودند، اما یک اشتباه دیگر بازهم از خط دفاعی این تیم کافی بود تا آکایدین با گل‌به‌خودی، پرتغال را ۲ بر صفر پیش بیاندازد تا دو تیم با این نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در شرایطی که هواداران ترکیه امیدوار به بازگشت تیم‌شان به بازی بودند برونو فرناندز در دقیقه ۵۶ سومین گل پرتغال را به ثمر رساند تا اندک امید‌های آنان نیز بی‌ثمر شود.

کریستیانو رونالدو در شرایطی که می‌توانست سومین گل پرتغال را به ثمر برساند فرناندز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این گل به نام او ثبت شود.

در ادامه تلاش دو تیم ثمری نداشت تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرتغال به پایان برسد. با این نتیجه پرتغال ۶ امتیازی شد و در صدر قرار گرفت، ترکیه با ۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم‌های جمهوری چک و گرجستان نیز با یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یورو ۲۰۲۴؛ صعود پرتغال با برتری مقابل ترکیه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یورو ۲۰۲۴؛ صعود پرتغال با برتری مقابل ترکیه"، کلیک کنید.