کنایه سنگین به استقلال؛ این وقت کشی در حد فوتبال محلات بود!

کنایه سنگین به استقلال؛ این وقت کشی در حد فوتبال محلات بود!

آفتاب نیوز :

مصدومیت عجیب سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در بازی برابر گل گهر با حاشیه های بسیاری در فضای مجازی و رسانه های ورزشی همراه شده و حالا باشگاه گل گهر نیز واکنشی رسمی به موضوع نشان داده است.

باشگاه گل گهر با بازنشر دقیقه ابتدایی ویدیوی زیر در اطلاعیه ای نوشت:

دروازه بان تیمی که داعیه قهرمانی دارد، درست در لحظاتی که گل گهر توپ و زمین را در اختیار داشت، به شکلی فان و ناشیانه خود را به زمین می اندازد و چنان تمارض می کند و از شدت درد به خود می پیچد که گویی برای مدت ها باید با یک مصدومیت طولانی مدت دست و پنجه نرم کند و خانه نشین شود.

اما بعد از اینکه بیش از 6 دقیقه از زمان بازی را تلف می کند و مسابقه را از جریان می اندازد به یکباره بلند می شود و بدون هیچ مشکلی به مسابقه ادامه می دهد.

داور هم به راحتی از کنار این صحنه می گذرد و اجازه می دهد بازیکنان تیم استقلال روند وقت کشی را با الگو گرفتن از دروازه بان خود ادامه دهند. سال ها به برخی تیم های عربی بابت وقت کشی کنایه می زدیم، اما حالا با صحنه ای روبرو شدیم که نظیر آن را در فوتبال محلات هم نمی توان پیدا کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنایه سنگین به استقلال؛ این وقت کشی در حد فوتبال محلات بود!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنایه سنگین به استقلال؛ این وقت کشی در حد فوتبال محلات بود!"، کلیک کنید.