کف جوی های شهر زنجان بهسازی می شود

کف جوی های شهر زنجان بهسازی می شود

پادینامگ/زنجان شهردار زنجان گفت: با برنامه ریزی ها، بستن قراردادهای عمرانی شهرداری در سال 1403 در موعد مقرر انجام شده و مشکلی در این رابطه نداریم.

علیرضا فیروزفر امروز (سه شنبه، هشتم خرداد ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه بستن قراردادها در زمان مناسب، شهرداری را در پیشبرد اهداف یاری می کند، اظهار کرد: از روزهای نخست امسال، عملیات عمرانی در شهر زنجان آغاز شده و کارها منطبق با برنامه در حال انجام است.

وی بیان کرد: یکی از تاکیدهای امسال در رابطه با بهسازی کف جوی ها در شهر است، چون به علت خورده شدن کف انهار، شاهد ایجاد مانداب و در نتیجه بوی بد و مشکلات دیگر بهداشتی هستیم که با بهسازی آن قطعاً وضعیت بهبود می یابد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه مردم باید از هدایت آب خانه ها به جوی ها خودداری کنند، گفت: در راستای ساماندهی این حوزه توسعه شبکه فاضلاب شهری بسیار اهمیت دارد. البته امسال قطعاً با استفاده از روش مناسب کف سازی لازم را در کف جوی ها انجام خواهیم داد.

در ادامه جلسه، یکی از اعضای شورای شهر زنجان با اشاره به وضعیت شهربازی شهر، گفت: مدیریت بهره برداری و نگهداری از شهربازی به پیمانکار واگذار شده است، این مساله یک دغدغه بود چون تعهدات دو طرف در سالهای گذشته رعایت نشده بود.

داود حسنی بیان کرد: صورت جلسه تنطیم شد که تعهدات انجام شده است و این امر مورد تایید شورا قرار گرفت. البته از سال قبل قیمت گذاری خدمات به اداره کل میراث فرهنگی واگذار شد تا از سوی کارشناسان این اداره کل، قیمت ها به شورا فرستاده و در کمیسیون خدمات شهری تایید شود؛ اما تاکید ما این است که تعهدات اجرایی شود.

همچنین حسین حمزه لو، دیگر عضو شورای شهر زنجان گفت: یکی از موضوعات این است که لایحه قیمت خدمات شهربازی باید به صورت نامه به شورا فرستاده می شد، ولی در این لایحه از شورا نظرسنجی نشده است و انتظار داریم لایحه تبدیل به نامه شود.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کف جوی های شهر زنجان بهسازی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کف جوی های شهر زنجان بهسازی می شود"، کلیک کنید.