کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان/خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی

کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان/خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی

به گزارش خبرگزاری پادینامگ از سنندج، علی خداویسی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان در نشست با اصحاب رسانه، به مرزهای استان پرداخت و اظهار کرد: مرز با انجام صادرات و واردات یک فرصت است اما اگر قاچاق کالا روی دهد یک تهدید محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه تولید موجب کاهش قاچاق کالا می شود، افزود: با حمایت تولید کنندگان توسط دستگاه های متولی، شاهد کاهش چاقاق کالا خواهیم بود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، به خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی در کشور اشاره و عنوان کرد: طبق آمار میانگین سنی مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در مدارس رو به پایین است و این مسئله لزوم آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان را می‌طلبد.

خداویسی به کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان پرداخت و خاطرنشان کرد: آمار کشفیات سوخت در سه ماهه سال جاری ۱۶۴ هزار و ۳۸۲ لیتر بوده که نسبت به سه ماه سال گذشته ۳۱۰ هزار و ۶۸۹ لیتر، به دلیل اجرای طرح فول باک روند کاهشی داشته است.

وی به کشف دام سبک و سنگین اشاره کرد و یادآور شد: در سه ماهه اول امسال ۶۸۰ راس دام سبک قاچاق با ۷۴ درصد کاهش و ۸۷ راس دام سنگین با ۶۹ درصد کاهش کشف شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان/خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان/خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی"، کلیک کنید.