پیش‌قدمی سازمان مدیریت بحران تهران در برگزاری دوره‌های مقابله با پولشویی

پیش‌قدمی سازمان مدیریت بحران تهران در برگزاری دوره‌های مقابله با پولشویی

گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با رای اکثریت اعضای شورا تایید شد.

به گزارش پادینامگ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و هشتمین جلسه علنی این شورا بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت بحران برای سال ۱۴۰۲ را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با بیان اینکه گزارش این سازمان منصفانه بوده است، گفت: حجم عملیات عمرانی نسبت به سالهای قبل ۶۰ میلیارد تومان بود که در گذشته به معاونت فنی و عمرانی داده می‌شد. این موارد جزء دارایی مناطق ثبت شده بود و در دارایی‌های سازمان قرار نداشت که پیگیری‌ها را انجام دادیم و مشکل حل شده و برای گزارش امسال این تکلیف تکرار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات هیئت مدیره در سال جاری به طور منظم برگزار شده است، افزود: ایجاد زیرساخت مبارزه با پولشویی در اختیار ما نیست و باید سیستم در شهرداری راه‌اندازی شود؛ هرچند ما در برگزاری دوره‌های مقابله با پولشویی پیش‌قدم بودیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اعلام اینکه مغایرت بودجه‌ای سازمان مثبت بوده و بابت پرداخت دیون سنواتی سازمان املاک و مستغلات است، تأکید کرد: دارایی‌های سازمان از ۱۷۸ میلیارد تومان به ۴۲۶ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش آمادگی عملیاتی سازمان است. 

به گزارش پادینامگ، گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌قدمی سازمان مدیریت بحران تهران در برگزاری دوره‌های مقابله با پولشویی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌قدمی سازمان مدیریت بحران تهران در برگزاری دوره‌های مقابله با پولشویی"، کلیک کنید.