پروژه فیبر نوری شهر های بهارستان، مجلسی و سفید دشت افتتاح شد

پروژه فیبر نوری شهر های بهارستان، مجلسی و سفید دشت افتتاح شد

معاون وزیر ارتباطات، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت را در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، امروز (دوشنبه) همزمان با عید سعید قربان در مراسم هایی جداگانه پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار های شهر های مجلسی و بهارستان در استان اصفهان و سفید دشت در استان چهارمحال بختیاری با حضور علی اصغر انصاری معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

ابتدا معاون وزیر ارتباطات با حضور در شهر بهارستان استان اصفهان و در حضور فرماندار اصفهان و شهردار بهارستان این پروژه را افتتاح کرد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها شهر بهارستان در مدت بیش از 9 ماه با 74 کیلومتر حفاری و داکت گذاری با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی توسط اپراتور فناپ اجرا شد و در این پروژه نزدیک به 60 هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند.

انصاری سپس به شهر مجلسی در استان اصفهان رفت و با حضور نماینده مردم شهر در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای این شهر، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار های شهر مجلسی را افتتاح کرد.

در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار های شهر مجلس در بیش از 100 روز با 23 کیلومتر حفاری و داکت گذاری و با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی، 11 هزار خانوار توسط اپراتور فناپ تحت پوشش قرار گرفتند.

معاون وزیر ارتباطات سپس با حضور در سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار های این شهر را افتتاح کرد.

در پروژه این شهر نیز در مدت حدود 7 ماه با بیش از 8 کیلومتر حفاری و داکت گذاری و با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی آسیاتک، 1500 خانوار تحت پوشش قرار گرفتند.

هم اکنون با پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها نزدیک به 8 میلیون خانوار در شهر های سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته است و این میزان تا پایان سال به 14 میلیون پوشش می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروژه فیبر نوری شهر های بهارستان، مجلسی و سفید دشت افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروژه فیبر نوری شهر های بهارستان، مجلسی و سفید دشت افتتاح شد"، کلیک کنید.