پایان رویداد سه روزه صدرا در دانشگاه آزاد تربت حیدریه

پایان رویداد سه روزه صدرا در دانشگاه آزاد تربت حیدریه

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با معرفی و شناخت صنایع و انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع و شرکت ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، آیین اختتامیه نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور مسیولان، صاحبان صنایع و شرکت های مختلف صنعتی و تولیدی، استادان، کارمندان و دانشجویان امروز پنج شنبه 24 خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با استقبال پرشور علاقه مندان برگزار شد.

برخی از دستاورد های این رویداد علاوه بر معرفی و شناخت صنایع، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع و شرکت ها برای معرفی نیروی انسانی متخصص، جذب، بورسیه و کارآموزی از بین دانشجویان و دانش آموختگان بود.

صنایع و شرکت ها، محصولات و تولیدات خود را روز های 22، 23 و 24 خرداد دراین واحد دانشگاهی ارایه کردند و در پایان با اهدای لوح سپاس از شرکت کنندگان تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان رویداد سه روزه صدرا در دانشگاه آزاد تربت حیدریه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان رویداد سه روزه صدرا در دانشگاه آزاد تربت حیدریه"، کلیک کنید.