واکنش سون به شکست تلخ تیمش در داربی

واکنش سون به شکست تلخ تیمش در داربی

مهاجم کره‌ای می‌گوید تاتنهام در داربی لندن مستحق شکست نبود.

به گزارش پادینامگ، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر یکشنبه با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که در آن تاتنهام و آرسنال در داربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود آرسنال به پایان رسید.

گابریل ماگالاش توانست با ضربه سر دروازه تاتنهام میزبان را باز کند.

آنژه‌ پوستج‌اوغلو، سرمربی تاتنهام با وجود کسب چهار امتیاز از چهار بازی در این فصل، در مصاحبه بعد از بازی خود اعلام کرد که همیشه در دومین فصل حضورش در یک باشگاه جام می‌برد و امیدوار است این اتفاق برای او در تاتنهام نیز رخ دهد.

سون هیونگ مین ۳۲ ساله به اسکای اسپورت گفت: بر بازی مسلط بودیم و از نظر فوتبالی بهتر ظاهر شدیم ولی متاسفانه از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه‌ ما باز شد. مطمئنم هواداران نیز بسیار ناامید هستند. باید پیشرفت کنیم، این لحظه سختی است و باید کنار هم متحد بمانیم.

اسپرز فصل گذشته از ۵۴ گل دریافتی ۱۶ گل از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرد و به نظر مشکل همیشگی این تیم روی دریافت گل از ضربات شروع مجدد رفع نشده است.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سون به شکست تلخ تیمش در داربی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سون به شکست تلخ تیمش در داربی"، کلیک کنید.