هشدار زرد هواشناسی در زنجان صادر شد

هشدار زرد هواشناسی در زنجان صادر شد

پادینامگ/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پادینامگ، اظهار کرد: آسمان اغلب مناطق استان هم اکنون صاف تا کمی ابری است که این شرایط از بعدازظهر با افزایش پوشش ابرها و بارش‌های رگباری و وقوع رعد و برق همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در استان تا پایان هفته ادامه می‌یابد و کماکان انتظار بارش‌های پراکنده نیز وجود دارد، یادآور شد: بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

رحمن‌نیا ادامه داد: هرچند بارش‌ها در استان فراگیر و گسترده نیست اما به صورت محلی و نقطه‌ای می‌تواند شدت زیادی داشته باشد که این وضعیت موجب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

وی به هم استانی‌ها توصیه کرد:‌ طی این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها تردد و توقف نکنند و در ارتفاعات نیز به جهت وقوع رعد و برق حضور نیابند.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار زرد هواشناسی در زنجان صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار زرد هواشناسی در زنجان صادر شد"، کلیک کنید.