نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود

نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود

پادینامگ/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری گفت: نماز روز عید سعید قربان در ساعت 7 صبح روز دوشنبه 28 خردادماه در مصلی های نماز سراسر استان اقامه می شود و در شهرکرد، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برپا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی در گفت وگو با پادینامگ، با تبریک فرارسیدن عید قربان و با اشاره به اینکه نماز این عید سعید در ساعت 7 صبح روز دوشنبه در سراسر استان اقامه می شود، اظهار کرد: در شهرکرد، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برپا می شود و درهای مصلی امام خمینی(ره) این شهر از یک ساعت پیش از نماز، به روی نمازگزاران باز است.

وی با بیان اینکه نماز عید قربان در تمامی میعادگاه ها، مساجد، امامزادگان و سایر محل هایی که از حضور روحانی مستقر و طرح هجرت و ایمه جمعه و جماعات برخوردارند برگزار خواهد شد، ادامه داد: از عموم مردم مومن و همیشه در صحنه استان دعوت می شود در این برنامه معنوی حضور داشته باشند.

کریمی گفت: هم زمان با عید سعید قربان، مکان هایی در محل های اقامه نماز عید در سراسر استان برای جمع آوری نذورات مردم از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پیش بینی شده که مردم نیک اندیش می توانند نذورات خود را پس از اقامه نماز به این پایگاه ها اهدا کنند.

وی در پایان گفت: همچنین نیروی انتظامی در مسیرهای منتهی به میعادگاه های نماز محدودیت ترافیکی اعمال می کند.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود"، کلیک کنید.