نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار پادینامگ با اشاره به برگزاری نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری (راهی نو)، اظهار کرد: در این رویداد ایده ها، طرح هاو راهکارهای نوآورانه کنش گران اجتماعی و گروه های اجتماعی در موضوعات مداخلات اجتماعی مانند پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد توان افزایی در حوزه خانواده، اعتیاد، بهداشت و درمان، مفاسد اجتماعی، سکونتگاه های غیررسمی، سلامت و نشاط اجتماعی، کودکان کار، کودکان خیابانی، سلامت و خانواده جمع آوری می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: این رویداد با همکاری دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، دفتر اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و موسسه سلامت بانوان صبا در استان در حال برگزاری است.

وی ایده ها، طرح هاو راهکارهای نوآورانه کنش گران اجتماعی و گروه های اجتماعی در نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری (راهی نو) ظرف مدت یک هفته جمع آوری می شود، عنوان کرد: دبیرخانه پس از داوری ایده ها، گروه های برتر را برای رویداد حضوری دعوت می کند، همچنین دوره حضوری برای این افراد برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.