نحوه اجاره جرثقیل ساختمانی و شبانه روزی

جرثقیل های ساختمانی از ابزار های حیاتی در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز به شمار می روند. اجاره جرثقیل ساختمانی به شرکت ها و پیمانکاران این امکان را می دهد که بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد برای خرید جرثقیل از مزایای آن بهرمند شوند این خدمات به صورت ساعتی و روزانه و هفتگی و حتی پروژه  محور ارائه می شوند .

انواع مختلف جرثقیل ساختمانی : 

جرثقیل های برجی 

جرثقیل های متحرک 

جرثقیل های کفی دار 

(نحوه محاسبه قیمت اجاره جرثقیل

قیمت اجاره جرثقیل معمولاً بر اساس مدت زمانی که از آن استفاده می‌شود، در پروژه‌های مختلف یا برای حمل اجسام سنگین و ماشین‌آلات، تعیین می‌گردد. روش‌های مختلفی برای محاسبه قیمت اجاره جرثقیل وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

ساعتی: در این روش، هزینه اجاره بر اساس تعداد ساعات استفاده از جرثقیل محاسبه می‌شود.

شیفت کاری: برخی شرکت‌ها قیمت اجاره را بر اساس شیفت‌های کاری محاسبه می‌کنند.

روزانه: کرایه جرثقیل برای یک روز کامل محاسبه می‌شود.

هفتگی و ماهانه: برای پروژه‌های طولانی‌مدت، قیمت اجاره به صورت هفتگی یا ماهانه تعیین می‌گردد.

منبع: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/22313/%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AC%D8%B1%D8%AB%D9%82%DB%8C%D9%84 

)

اجاره جرثقیل شبانه‌روزی

اجاره جرثقیل شبانه‌روزی یکی از خدمات پرکاربرد و مورد نیاز در پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و حمل و نقل است. این خدمات به پروژه‌ها و شرکت‌ها معتبر این امکان را می‌دهد و مجموعه جرثقیل نوین از این خدمات بهره مند است  که در هر ساعت از شبانه‌روز به جرثقیل دسترسی داشته باشند و به موقعیت‌های اضطراری و نیازهای فوری پاسخ دهند. 

مزایای اجاره جرثقیل شبانه‌روزی

  1. دسترسی 24 ساعته: با اجاره جرثقیل شبانه‌روزی، پروژه‌ها می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز ادامه یابند، بدون نگرانی از توقف کار به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات.
  2. پاسخگویی به شرایط اضطراری: در مواقعی که نیاز فوری به جابه‌جایی بارهای سنگین یا انجام عملیات خاص وجود دارد، اجاره جرثقیل شبانه‌روزی بهترین راه‌حل است.
  3. افزایش بهره‌وری: با داشتن دسترسی مداوم به جرثقیل، می‌توان بهره‌وری پروژه‌ها را افزایش داد و زمان انجام پروژه را کاهش داد.
  4. انعطاف‌پذیری بیشتر: اجاره جرثقیل شبانه‌روزی به پیمانکاران امکان می‌دهد تا برنامه‌ریزی بهتری برای انجام کارهای خود داشته باشند و بدون محدودیت زمانی به اهداف خود برسند.

( اجاره جرثقیل ۷ تن برای ساختمان

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل باشد، نصب اسکلت فلزی ساختمان هایی می باشد که دارای چندین طبقه هستند. البته به یاد داشته باشید که ساختمان ها و برج های مسکونی و یا اداری ممکن است طبقات متعددی داشته باشند و برای هر یک از آن ها نیاز به جرثقیل با توان خاص و طول دکل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددی امکان اجاره جرثقیل ۷ تن و استفاده از آن برای نصب اسکلت فلزی ساختمان ها وجود دارد. اجاره جرثقیل ساختمانی یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه های ساختمان سازی است که در سالهای اخیر این فرایند در همه جا درحال فراگیری است.

منبع : اجاره جرثقیل 7 تن

)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نحوه اجاره جرثقیل ساختمانی و شبانه روزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نحوه اجاره جرثقیل ساختمانی و شبانه روزی"، کلیک کنید.