معرفی ظرفیت های گردشگری همدان با سیاه چادرهای عشایری در نوروز – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

معرفی ظرفیت های گردشگری همدان با سیاه چادرهای عشایری در نوروز - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، اسدالله ربانی پادینامگ صبح پنجشنبه در سومین کارگروه عشایری شهرستان همدان گفت: راه اندازی سیاه چادرهای عشایری در ایام نوروز در مناطق گردشگری شهر همدان کمک بزرگی به معرفی ظرفیت های گردشگری همدان است و در کنار این سیاه چادرها تولیدات عشایر، موسیقی، صنایع دستی و آداب و رسوم عشایر به نمایش گذاشته می شود که می تواند باعث جذابیت برای گردشگران و مسافران نوروزی باشد و در چند نقطه شهر همدان در ایام نوروز سیاه چادر برپا خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای وظایف قانونی حوزه عشایر گفت: تسهیلات، سهمیه معلم، بهسازی راه ها، سهمیه پنل خورشیدی و آبرسانی از مهم ترین مسایل حوزه عشایر است که در یکسال اخیر اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است و عملکرد دستگاه ها در این حوزه ارزیابی می شود و در سال جاری با پیگیری استاندار و مدیران مربوطه 42 میلیارد تسهیلات از محل تبصره 18، تبصره 16 و صندوق توسعه به عشایر همدان پرداخت شده است که در گذشته سابقه نداشته است.

ربانی پادینامگ افزود: از عملکرد بانک کشاورزی در حوزه تسهیلات به عشایر و طرح های بخش کشاورزی و دامداری رضایت وجود ندارد و باید بانک کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشد و شرکت برق و توانیر نسبت به پیگیری سهمیه پنل خورشیدی عشایر اقدام کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی ظرفیت های گردشگری همدان با سیاه چادرهای عشایری در نوروز – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی ظرفیت های گردشگری همدان با سیاه چادرهای عشایری در نوروز – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.