مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است

مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است

پادینامگ/کهگیلویه و بویراحمد نماینده سابق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

مهدی روشنفکر در مراسم افتتاح ستاد مرکزی مردمی محمد باقر قالیباف در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چرایی مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب «اصلح» افزود: شناخت مسیر درست و آگاهی از کلیدواژگان ترتیبی «مشارکت»، «انتخابات» و «انتخاب» است.

وی اظهار کرد: برنامه داشتن همراه با کارنامه درخشان نکته کلیدی است که همانا «به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست».

نماینده سابق مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت‌های «اصلح» و «صالح» در انتخابات پیشرو خاطرنشان کرد: اگرچه داوطلبان محترم همه صالح‌اند، اما آنچه اهمیت اساسی دارد اصلح بودن است. به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور و موضوعاتی نظیر شهادت دکتر رئیسی، شدت تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، مسئله اشتغال و… می‌طلبد کسی که آزموده باشد به میدان آید و این کارزار جای آزمون‌ و خطا نیست.

روشنفکر با بیان اینکه در برنامه‌های راهبردی کشور نظیر تدوین برنامه هفتم، قالیباف نقش محوری داشت، تصریح کرد: آنچه «خدمت و پیشرفت» بیان می‌شود هم از نظر برنامه‌ای و هم به لحاظ کارنامه‌ای در تجارب و اندیشه دکتر قالیباف، ثابت شده و اجرایی خواهد بود.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت تصمیم و تصمیم‌گیری ادامه داد: همه تصمیم می‌گیریم؛ اما تصمیمی درست است که بر اساس شناخت، آگاهی، نظارت و ارزیابی باشد.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون عنوان کرد: پیشرفت و توسعه ایران نیازمند انسان‌های آزموده است و خیزش کنونی مردم ایران به‌پاس پایمردی و همراهی جهادی دکتر قالیباف با انقلاب و رهبری طی سال‌های متمادی است.
روشنفکر تاکید کرد: آقای قالیباف مبارزی است که تاریخ جمهوری اسلامی به زمان‌شناسی این مدیر مدبر گواهی می‌دهد؛ او نقطه عطف سیاسی ایران است و سیاستمداران بر توانایی اش اذعان دارند.

به گزارش پادینامگ، وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضروری دانست و بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت حداکثری مردم باید قرارگاه جهاد تبیین را فعال کنیم.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است"، کلیک کنید.