مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید مریوان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید مریوان برگزار شد

پادینامگ/کردستان طی حکمی از سوی استاندار کردستان، مهندس دانیال فتاحی منصوب و از تلاش های سرپرست سابق شهرداری مریوان، مهندس جمال شریفی قدردانی شد. 

مراسم تکریم و معارفه شهردار مریوان روز گذشته 27 خرداد با حضور امام جمعه، مدیرکل دفتر امور شهری، مدیر کل حراست استانداری، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان های مریوان و سروآباد، شورای شهر، فرمانده نظامی و انتظامی، مسیولان و روسای ادارات، پرسنل شهرداری و عموم مردم در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان برگزار شد.
 
فرماندار مریوان در این مراسم گفت: شهر مریوان دارای اهمیت و شهر متفاوتی است و شهرداری مریوان هم دارای جایگاه مهمی در مناسبات ادارای و دستگاه های دولتی است و یک اداره معمولی نیست.
 
اسماعیل احمدی اظهار کرد: با توجە بە حجم خدماتی که در شهرداری انجام می گیرد و تاثیر مستقیمی که در زندگی تک تک شهروندان دارد، می توان گفت کمتر سازمانی می تواند این گونه گستردگی و تنوع در خدمات را داشته باشد.
 
وی افزود: امیدوارم با این شرایط جدیدی که پیش آمده و اراده و انگیزه ای که در مهندس دانیال فتاحی وجود دارد و سرمایه بزرگی بنام حمایت و پشتیبانی مجموعه شورای شهر و نهادها و ارکان شهرستان از شهردار جدید، ما به سرعت شاهد تحولات بنیادی در شهرداری مریوان باشیم.
 
احمدی بیان کرد: شهرداری مریوان دارای پوسیدگی های مخفی است و اعتقادی به طرح های کارشناسی و کارهای ریشه ای و اقدامات بلندمدت که نیاز شهر برای 10 سال آینده است در آن مشهود نیست، لذا انتظار داریم این تحولات پایانی باشد بر تفکرات رسوب یافته غلط که از قبل وجود داشته است. 

وی تاکید کرد: شهرداری باید از انحصار خاص جمعی از کارشناسان که تصمیمات آن ها محفلی و رفاقتی بوده است خارج شود و از نیروهای متخصص و مشاوران تحصیل کرده که در اختیار شهرداری هستند، استفاده شود. 

احمدی بیان کرد: شهرداری دارای ظرفیت بسیار بزرگی است که می طلبد از این حالت سکون و روزمرگی خارج شود.
 
وی بیان کرد: از اسفند ماه سال 1400 که در مریوان مشغول خدمت هستم، مهندس فتاحی یازدهمین مسیول شهرداری هستند که انتخاب شده و تا مجموعه مدیریت شهری بخواهند ارتباط برقرار کنند و امورات را پیش ببرند نفر دیگری سکان این مجموعه را در دست می گیرد و نتیجه این تصمیمات فاجعه بار است و بی ثباتی مدیریتی به یک بیماری مزمن در شهرداری مریوان تبدیل شده و در این رابطه دارای رکورد هستیم.
 
احمدی گفت: از شهردار جدید انتظار می رود ثبات از دست رفته را به شهرداری مریوان بازگرداند. 
 در ادامه برگزاری این مراسم، فرماندار مریوان ضمن تشکر از خدمات سرپرست های سابق در مدت تصدی سمت شهرداری مریوان، برای مهندس دانیال فتاحی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید مریوان برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید مریوان برگزار شد"، کلیک کنید.