‌مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

‌مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

پادینامگ/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پیامی از حضور پرشور مردم و به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

در پیام ابراهیم بیانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای عزیز به ویژه شهیدان خدمت است.

احساس تکلیف مردم با بصیرت و همیشه در صحنه، برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای جهانیان متجلی می‌کند.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور پرشور ملت شریف ایران اسلامی جهت شرکت در این صحنه انتخاباتی، از عزیزانی که تاکنون موفق به شرکت در انتخابات نشده اند دعوت می‌کنم تا به نیابت از امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و شهدای گرانقدر در ساعات پایانی انتخابات در این حماسه ملی شرکت کرده و با حضور و مشارکت حداکثری خود موجب سرافرازی و اعتلای ایران اسلامی در صحنه های جهانی شوند.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "‌مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "‌مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد"، کلیک کنید.