ماموریت خانه های جوان در کشور تغییر می یابد

ماموریت خانه های جوان در کشور تغییر می یابد

به گزارش خبرگزاری پادینامگ از آذربایجان غربی ، سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر نیم روزه به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه از پروژه در حال احداث خانه جوان ارومیه بازدید کرد و گفت: سیاست ها و ماموریت های خانه های جوان در کشور تغییر خواهد یافت و دستورالعمل نهایی بزودی نهایی و ابلاغ می شود.
وی از تغییر نقش دولت در احداث خانه های جوان نیز خبرداد و اظهار کرد: دولت بدنبال اتمام پروژه های فعلی است و از این پس سایر پروژه های خانه جوان توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان نیز از نقش مهم مسکن در زندگی و ازدواج جوانان خبرداد و ضمن تاکید بر توجه به آن در جلسات ستاد اظهار کرد: با راه اندازی سامانه «وصال شیرین» شاهد کاهش هزینه ها تا 30 درصد برای جوانان و زوجین خواهیم بود و نیازداریم دستگاه های مختلف بخشی از اماکن خود را برای تسهیل ازدواج جوانان اختصاص داده و برای راحتی این موضوع اختصاص 20 درصد ظرفیت دستگاه مربوطه در سامانه بارگذاری و از اصناف نیز کمک گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: آمار اشتغال به خودی خود اهمیت کمتری نسبت به کیفیت چون میزان درآمد و تناسب شغلی بستگی دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماموریت خانه های جوان در کشور تغییر می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماموریت خانه های جوان در کشور تغییر می یابد"، کلیک کنید.