فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ در برابر نقض حقوق بشر در غزه سکوت نکنند

فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ در برابر نقض حقوق بشر در غزه سکوت نکنند

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رییس جمعیت هلال احمر به روسای کمیته صلیب سرخ و فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر و درخواست از آنها برای حمایت از مردم غزه خبر داد.

به گزارش پادینامگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، راضیه عالیشوندی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت اقدامات زیادی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این بار نیز در راستای نامه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه های آمریکا و ابراز همدلی و همبستگی ایشان با مردم مظلوم غزه علیه اقدامات غیر انسانی رژیم اشغالگر صهیونیستی، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر نامه ای به روسای کمیته صلیب سرخ و فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ خواستار همراهی آنها برای کمک به مردم غزه شد.

وی ادامه داد: رییس هلال احمر در نامه به میرجانا اسپولیاریک ایگر؛ رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ و کیت فوربس؛ رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر و روسای جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر ضمن ارسال متن نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا، از ایشان درخواست کرد همان طور که در نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است، در طرف درست تاریخ بایستند.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: رییس هلال احمر در این نامه ضمن محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از تمام ظرفیت موجود برای جلوگیری از ادامه نقض های فاحش حقوق بین الملل بشردوستانه از سوی اشغالگران استفاده شود.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ در برابر نقض حقوق بشر در غزه سکوت نکنند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ در برابر نقض حقوق بشر در غزه سکوت نکنند"، کلیک کنید.