عیادت مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از جمشید هاشم‌پور

عیادت مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از جمشید هاشم‌پور

مدير عامل صندوق اعتباری هنر به نمايندگي از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در بيمارستان محل بستري استاد جمشيد هاشم پور، هنرمند نامدارسينما و تلويزيون، پيگير وضعيت درماني اين بازيگر پيشکسوت شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان محل بستری جمشید هاشم‌پور ضمن ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیر آخرین وضعیت درمانی این هنرمند شد.

در این دیدار پزشک معالج استاد هاشم پور توضیحاتی از آخرین وضعیت درمانی این هنرمند نامدار سینما و تلویزیون ارائه کرد.

سید مجید پور احمدی ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای این هنرمند محبوب گفت: رویکرد صندوق اعتباری هنر، تکریم پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر و حمایت مادی و معنوی و رسیدگی به نیاز‌های ضروری جامعه تحت پوشش است.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم با بهبود آقای هاشم پور شاهد حضور و ایفای نقش این استاد فرهیخته در سینما و تلویزیون باشیم و ما نیز در صندوق اعتباری هنر از هیچ کمک و مساعدتی در روند درمانی ایشان دریغ نخواهیم کرد.

این دیدار و عیادت نیکنام حسینی پور مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، پوراحمدی را همراهی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیادت مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از جمشید هاشم‌پور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیادت مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از جمشید هاشم‌پور"، کلیک کنید.