عکس| عجیب ترین دندان مصنوعی جهان

دندان های مصنوعی عجیبی در موزه کالیفرنیای شرقی در ایندیپندنس وجود دارند که از دندان های یک کایوت مرده و دسته مسواک ساخته شده اند.
عصر ایران – اگر در اوایل دهه 1900 در یک جامعه کوهستانی دور افتاده زندگی می کردید و تمام دندان های خود را از دست داده بودید، چه می کردید؟ اگر نزدیک ترین دندانپزشک در شهری دور حضور داشت و زمان کافی و هزینه درمان را نداشتید، چه می کردید؟

عکس| عجیب ترین دندان مصنوعی جهان

آفتاب نیوز :

به نظر می رسد دندان مصنوعی عجیبی که اکنون در موزه کالیفرنیای شرقی در ایندیپندنس در معرض دید عموم قرار دارند، داستان مردی را روایت می کند که در حدود سال 1930 گرفتار این شرایط بوده است.

او مجبور بوده تا دندان های مصنوعی خود را با استفاده از دندان های یک کایوت مرده بسازد.

وی این دندان های مصنوعی را با ذوب سلولویید از دسته های مسواک، قالب گیری ترکیب به شکل لثه هایش و در نهایت وارد کردن دندان های کایوت درون قالب ساخت.

عکس| عجیب ترین دندان مصنوعی جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| عجیب ترین دندان مصنوعی جهان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| عجیب ترین دندان مصنوعی جهان"، کلیک کنید.