عکس| اتفاقی مهم برای اولین بار در تاریخ موتورسواری ایران

به گزارش خبرگزاری پادینامگ؛مازیار ناظمی ضمن اعلام این خبر از موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش با اعزام اولین ایرانی به سوپربایک روسیه خبر داد و گفت: امسال سه قهرمان ایران در رقابت های سوپر استوک قطر شرکت کردند که یکی از آنها خانم آرزو عابدینی در کلاس سیصد سی سی بود و سعید بخشنده همسر نیز به عنوان مربی و شرکت کننده وی را همراهی کرد.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد : بعد از اعزام تیم ملی موتور کراس ایران برای سه سال متوالی به مسابقات جهانی قطر ، در موتورسواری ریس نیز حامد مرادی به آسیا کاپ فلیپین رفت و اکنون ساسان اکبری به عنوان اولین ایرانی در پیست های روسیه به میدان خواهد رفت.

ناظمی در پایان گفت: راند اول سوپربایک قهرمانی ایران با تلاش سهند دلداده مسیول کمیته و با نام تا «پای جان برای ایران» روزهای 14 و 15 تیرماه در پیست ملی اتومبیلرانی مجموعه آزادی برگزار خواهد شد.

عکس| اتفاقی مهم برای اولین بار در تاریخ موتورسواری ایران

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| اتفاقی مهم برای اولین بار در تاریخ موتورسواری ایران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| اتفاقی مهم برای اولین بار در تاریخ موتورسواری ایران"، کلیک کنید.