شهردار آستارا اعلام آماده‌باش کرد

شهردار آستارا اعلام آماده‌باش کرد

به گزارش پادینامگ،میثم الوان پور عصر امروز، ۶ تیرماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری آستارا، اظهار کرد: هشدار قرمز هواشناسی در این زمینه توسط هواشناسی استان گیلان صادر شده است و پیش بینی بارش شدید باران از بعد از ظهر امشب است.

پادینامگ در خبری نوشت:وی از آماده باش کامل نیروهای شهرداری آستارا خبر داد و گفت: تمامی مرخصی‌های پرسنل لغو شده است و نیروهای شیفت در شهرداری و نقاط مختلف شهر حضور خواهند داشت.

الوان پور افزود: اوج بارش‌ها از عصر چهارشنبه است و در صورت بارش شدید باران، تمرکز شدید آب در زهکش‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه های منتهی به دریا و همچنین کوچه‌های‌های شهری دور از انتظار نیست و باید از هر لحاظ آماده باشیم.

وی گفت: شهرداری آستارا با تمامی توان لجستیکی و انسانی خود به‌ منظور خدمات‌رسانی به‌ موقع و موثر تا پایان زمان بحران در آماده‌باش کامل خواهد بود.

الوان پور، اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی و بارش مداوم باران در آستارا احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و معابر شهری، خواهشمندیم ضمن حفظ آرامش از حاشیه ساحل، رودخانه‌ها، کانال‌های آب و نقاط حادثه خیز فاصله گرفته و وسایط نقلیه خود را از این نقاط به مناطق امن منتقل و تمهیدات لازم را جهت کاهش آسیب‌های ناشی از بارش‌های پیش بینی‌شده در نظر گیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت، در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و مرز کشور جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق پربارش جمهوری اسلامی ایران است.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهردار آستارا اعلام آماده‌باش کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهردار آستارا اعلام آماده‌باش کرد"، کلیک کنید.