شش قتل غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد صلح و سازش شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

شش قتل غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد صلح و سازش شد - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، حسنعلی فاتحی عصر شنبه در دیدار شورای عالی قضائی استان با نماینده ولی فقیه در استان افزود: همچنین طی ۹ ماه اخیر ۲۶۱ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض از سوی ستاد دیه استان برای آزادی ۲۱۷ زندانی پرداخت شد.

وی بیان کرد: نرخ رسیدگی به پرونده‌ها ۱۰۵ درصد است که توانستیم جایگاه دوم را در کشور به دست بیاوریم و در تیرماه سال گذشته، ۳۲ هزار و ۶۶۰ پرونده وجود داشت که از این تعداد ۲۲ هزار و ۳۰۰ پرونده از آنها کاسته شده که نرخ ۱۰۷ درصدی را نشان می‌دهد.

فاتحی تصریح کرد: پنج هزار و ۶۹۱ پرونده در تیرماه گذشته وجود داشت که در بازه زمانی ۹ ماه این تعداد از دستور کار خارج شد و نرخ رسیدگی‌به پرنده‌ها در دادگاه کیفری در این مدت ۱۰۲ پرونده است.

وی افزود: تعداد شعب تجدید نظر در استان هشت مورد بود که به ۱۲ مورد افزایش یافته است.

فاتحی تصریح کرد: همچنین ۲۳۸ هکتار از اراضی منابع ملی با همکاری محیط زیست و منابع طبیعی استان رفع تصرف و از تغییر کاربری ۳۴۹ هکتار از اراضی ملی استان جلوگیری شد.

وی افزود: از ۳۸ هزار و ۲۶۹ پرونده ارجاعی به شوراهای حل اختلاف استان، در بخش صلح و سازش نیز ۱۴ هزار و ۶۱۲ پرونده منجر به صلح و سازش شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شش قتل غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد صلح و سازش شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شش قتل غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد صلح و سازش شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.