سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان بوشهر ۲ برابر شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان بوشهر ۲ برابر شد - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، احمد محمدی زاده عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها در استان بوشهر بیش از ۳۰ هزار مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی در استان بوشهر صادر شده است.

وی از افزایش ۳۳۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان از ۵۵۶ میلیارد ریال در دولت دوازدهم به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم افزایش یافت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجبات رونق تولید و افزایش اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان شده است.

محمدی‌زده با اشاره به توسعه صنایع تبدیلی در استان بوشهر اظهار داشت: در سه سال اخیر، ۲۳ واحد بسته بندی خرما با سرمایه ۱۶۵ میلیارد تومان و با ظرفیت ۴۰ هزار تن در استان بوشهر راه اندازی شده که حدود ۵۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

وی از راه‌اندازی ۳ واحد فرآوری و عمل‌آوری آبزیان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این واحدها با سرمایه گذاری بیش از ۵۳ میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۱۴ هزار تن، زمینه ایجاد بیش از ۱۰۰ شغل جدید را فراهم کرده اند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای سه هزار و ۶۰۰ هکتار زیرساخت شهرک شیلاتی رود شور شمالی و همچنین واگذاری هزار و ۲۶ هکتار اراضی ملی برای طرح‌های آبزی‌پروری نیز در این دولت محقق شده است.

محمدی زاده از صدور ۱۰۵ پروانه بهره‌برداری در بخش گردشگری و صنایع دستی خبر داد و گفت: افزایش حجم سرمایه‌گذاری موافقت اصولی در بخش گردشگری از ۹۵۰ میلیارد تومان به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از اقدامات در دولت سیزدهم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان بوشهر ۲ برابر شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان بوشهر ۲ برابر شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.